HTML

- niddazlullabiez -

Elmondtam már százszor azt, hogy mi lesz, vagy mi van, Kevesen hitték, de mégis nekem lett igazam..

Friss topikok

Linkblog

-

NiDDAz0r 2012.01.25. 18:06

 Imádom, amikor nyugodtan, szinte halkan megmondom valakinek a véleményem és az illető könnyes szemekkel, ordítva válaszol bunkó stílusban, mert csak annyira képes. Ilyenkor mindig tudom, hogy pontosan eltaláltam és bármit is mond, nem lesz képes megsérteni vele, mert közel sem vagyunk egy szinten. 

És olyankor a mosolyra húzódó szám éles késként hatol a másikba. A hátam pedig, amit távozásomkor lát, golyóállóüvegként hárítja a szitkozódásokat, amiket mérgében utánam vet, amiért igazat mondtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://niddaz0r.blog.hu/api/trackback/id/tr203777946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása