HTML

- niddazlullabiez -

Elmondtam már százszor azt, hogy mi lesz, vagy mi van, Kevesen hitték, de mégis nekem lett igazam..

Friss topikok

Linkblog

ÚRISTEN FÉSZBUK VÍRUS

NiDDAz0r 2012.01.06. 18:18

Rá ne kattints, mert adathalász! Tönkreteszi a géped! Megöli a gyerekeid! Elviszi nagyanyád nyugdíját!
Szinte minden napra jut egy ilyen post valakitől... Ilyesmit mondani kell? Sosem értettem, (magamból kiindulva) hogy ki kattint rá ilyenekre... Vagy ha rákattint, esetleg videora, még a baj előtt lehet látni, hogy valami nem stimmel.. De továbbnyom, engedélyez. Most vagy én vagyok kibaszott különleges, vagy rengeteg idióta kezébe adtak internet, mert nekem eszembe nem jut rányomni ezekre, még akkor sem, ha azt mondja a video címe, hogy most elárulják a tökéletes manikűr titkát, pedig rámnézve az már igen csábító. De mégis továbbgörgetek, és konstatálom, hogy xy-t (akinél megosztva láttam) innentől letagadom, ha kérdezik, hogy ismerem-e. A probléma az, hogy így elméletben lassan nincsen ismerősöm o_O
És persze kommentek a post alatt, hogy "Én még idejében kinyomtam, háháháháááá" aztakurva! "Túljártam az eszén!" dosoltad a forrást, vagymi? "Én bedőltem neki :(" hát persze, hogy bedőltél bazmeg, holnap menj be a szolgáltatódhoz és kérlek szépen, hogy mindenki, de főleg a saját magad védelmében, hogy mondd le a neted :) Továbbá az lenne a legjobb, ha még az oxigént is megvonnád magadtól.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://niddaz0r.blog.hu/api/trackback/id/tr323524847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása