HTML

- niddazlullabiez -

Elmondtam már százszor azt, hogy mi lesz, vagy mi van, Kevesen hitték, de mégis nekem lett igazam..

Friss topikok

Linkblog

Így közlekedj

NiDDAz0r 2011.05.12. 21:44

 Közlekedés:

 

1. A járda jobb oldalán mész. Nem mész át balra. Nem mész középen. Jobb. Oldalon. Mész. Baszdmeg.

2. Ha előzöl, akkor az én baloldalamon teszed, nem pedig jobbról.

3. Nem lóbálod a kurva kezed, mert nagyon idegesítő, mikor valaki éppen kikerülne, és nem tud, mert a kezeddel lefoglalsz egy anyahajónyi területet.

4. Előre nézel, érted? ELŐRE. Nem jobbra, nem balra, nem fel. ELŐRE. Képzeld el, ha én is bambulok valamerre, és szembe megyünk egymással. Mehetnénk a balesetire orrcsonttörés miatt, mert a 2 balfasz összeütközött. Szóval ELŐRE.

5. Rendezvényen megállsz. Nem mész jobbra-balra. Megállsz. Ha nem tetszik a helyed, rábasztál, nem változtatsz helyet.

6. Ha autóval vagy és intek, hogy menjél, akkor MENJÉL. Ne ints nekem vissza, hogy én menjek, mert aztán egyszerre elindulunk, mert elvesztjük a fonalat és én mehetek összerakatni magam, te meg karosszérialakatoshoz.

7. Ha látod, hogy valaki siet, akkor nem lépsz ki elé, nem kezdesz el tétovázni, hogy merre menj az útjából (JOBBRA), kiállsz és elengeded a gyorsabb gyalogost. Nem azért siet, mert maratonra edz, hanem mert dolga van. Ellentétben veled, birka.

 

 

Tömegközlekedés:

Istenem.

Buszon és villamoson

1. Első ajtón felszállsz és takarodsz hátra, mert még mások is fel fognak szállni, ugyanott, és senki sem kedveli a heringpartit. Induljál hátra.

2. Ha tudod, hogy 1 megállóval később leszállsz, ne tolakodj fel elsőnek, húzzál hátra a sor végére, úgyis te szállsz le először.

3. Először az emberek LEszállnak, utána pedig FELszállnak. Tartsuk már meg ezt a sorrendet, és könyörgöm, ne lépj át rajtam, mikor még mögöttem kb. még 5 ember szállna le, csak te nem bírsz várni, mert birka vagy. (Ez érvényes forgóajtókra is, pl.: Korzó, Spar. Először KIjönnek az emberek, utána BEmennek az emberek.)

4. Ha le akarsz ülni, ülj le. Ha nem, akkor ne állj be üres hely elé, mert semmi kedve nincsen senkinek keresztülmásznia rajtad.

5. Dupla ülésen ne ülj középre. Most jó, mert bevág vagy szelel középen vagymi?

6. Tanuld meg hogy 6.1. A bérletet kérik felszállás előtt. Vedd elő még akkor, mikor ott sincs a busz, ne a sofőr előtt kezdj el kutatni az utazótáskádban.

                   6.2. Menj az első ajtóhoz, mert az fog kinyílni. Értsd már meg. Hiába állsz be a többihez, nem fog kinyílni.

                   6.3. Amikor nem nyílik rögtön az ajtó, pedig jeleztél, akkor nem felejtette el a sofőr, csak várunk a birkákra, hogy elővegyék a bérletet és az első ajtóhoz fáradjanak. Ne dörömbölj, ne törd ki az üveget, ne ordítozz. Ki fog nyílni.

7. Nem beszélsz hangosan. Nem tartozik rád a magánéletem, így rám sem a tiéd.

8. Amelyik kutya ugat, az nem harap alapon a nyöszörgő nyugdíjas tök jól van, csak sajnáltatja magát. Ha van ereje nyöszörögni, akkor még bírja. Én vérhólyaggal is mosolyogva állok a 12 cm-es tűsarkúmban. Ha elkezdenék nyüszíteni, átadná valaki a helyet? Nem. Az én problémám, hogy olyan cipőt vettem fel, ami szép, de kurva kényelmetlen. A korelőny még nem jogosít fel helybirtoklásra.

 

 

Vonaton

1. Mielőtt beülsz az intimszférámba (szomszédos és szemben lévő ülés, fülke), kinyitod a szád és megkérdezed, szabad-e. Nyilván igent fogok mondani, de ez tartozzon már hozzá az etiketthez. És nem leülsz és megkérdezed. Nem belépsz és megkérdezed. Megkérdezed, és utána orientálódsz befelé.

2. Ha le van húzva az ablak, akkor le van húzva az ablak. Nem mész oda felhúzni önkényesen. Én/mi voltunk itt előbb, nekünk így jó volt, örülj, hogy ülsz. Ugyanígy a világítás. Ha én sötét fülkében ülök, annak oka van, nem kapcsolod fel a lámpát, mert a kezed eltöröm. Ülj oda, ahol világítás van. Eleve minek mész olyan helyre, ami nem tetszik? Én sem járok templomba, mert ott nekem nem jó.

3. Nem manikűrözöl. Nem fogom seperni magamról a körmöd darabjait bazmeg.

4. Nem szoptatsz. Nem. Szoptatsz. Akármilyen nemzetiségű vagy, 5 méteres közelben (jó esetben gyakorlatilag sehol sem, csak otthon) nem szoptatsz gyereket.

5. Nem kezdesz el telefonálni. Kurvára nem tartozik rám, mit főz anyád, meg tudjátok később is beszélni, nem fél órán múlik a pörkölt. Én sem hívom fel a nőgyógyászom a tripper teszt miatt.

6. Ha ki tudod húzni a fülke ajtaját, hasonló, csak ellentétes mozdulattal be is tudod baszni azt. Tedd is meg, ha zárt állapotban találtad.

7. Húzd magad alá a lábad, mert eljátszom a birkát és véletlenül sípcsonton léplek. Nekem nem fog fájni, hidd el. A másik meg, hogy nem otthon vagy. Jó, hogy nem kezdesz el mellbimbószőrt szedni. Anélkül is lehet kényelmesen ülni, hogy elzárod az utat

 

 

Vonat & Busz & Villamos

1. Ha le akarsz szállni, nem akkor pattansz fel lélekszakadva, hogy TE LE AKARSZ SZÁLLNI, MENJENEK MÁR ARRÉBB, HÁT NEM LÁTJÁK, HOGY LESZÁLLSZ, mikor már amúgy minden értelmes ember leszállt, és kezdenek felszállni a többiek. Odaállsz az ajtóba még menetközben, és leszállsz. Ha nem tudsz az ajtóba állni, akkor beállsz a sorba, vagy irányba helyezed magad. Mindegy. Jelét adod, hogy el kell válnunk. Így nem kell keresztülmásznod majd 6 emberen, csak mert egy balfasz vagy.

2. Amikor beér a busz/vonat ofc beállsz az ajtó elé. De könyörgöm, repüljek át feletted? Bújjak át a lábad között? 1 méter menekülési útvonalat hagyj már ki. Mint már mondtam, először nekem le kell jutnom arról a kurva járműről, hogy te feljuthass.

3. Ha 1 orrfújáshoz nem elég 2 zsepi, mert átázik még egy matrac is a takonytól, akkor megkérlek, hogy maradj otthon. Maximum orvoshoz mehetsz, de máshova ne közlekedj. Épp elég a saját bajom is, holnap nem akarok a tiéddel is baszakodni. [elkapni vmi szart tőled]

4. Moss kezet közlekedés előtt/után.

5. Ne vakargasd már magad, olyan rohadt gusztustalan. És pláne ne edd ki a körmöd alól, amit levakartál. Te nem fürdesz bazmeg?

 

 

pont.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://niddaz0r.blog.hu/api/trackback/id/tr292899365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása